Létezik egészségkímélő kismama diéta?

Persze hogy létezik! A várandós nők eleve sok, vitaminban gazdag ételt és italt kell fogyasszanak, ami egy jól működő kismama diéta is lehet. A terhesség ideje alatt a nők hajlamosak az elvárt 12 kg-nál több súlyt magukra szedni. Ez részben amiatt van, hogy két személy helyett esznek, holott nem kell.

A kívánósság miatt fellépő gyakori étkezés nem dobja meg a súlyt akkor, ha elkerüli a kizárólag szénhidrát alapú ételeket. Egy kismama diéta nagyon sok folyadék, zöldség, gyümölcs és hús fogyasztására ösztönözi a nőket, így a tápanyag a magzat fejlődését segítik és nem az anyára rakódik zsír formájában.

Amennyiben okosan és változatosan étkezik, akkor nagyjából 3 kg súlytöbbletre számíthat a szülés után. Ha nem olyan típus, hogy saját magának parancsolni tudjon, javasoljuk, hogy válassza Dr. Farkas Kitti súlycsökkentő programját! Ez a terv nemcsak a tapasztalatokat veszi figyelembe, hanem az orvosi szakértelemre is hagyatkozik.

Ennek köszönhetően nemcsak az átlagember súlyproblémáira nyújt megoldást, hiszen lehet belőle egy remek kismama diéta is. A program kordában tartja az inzulinszintet, serkenti az anyagcserét, megelőzi a terhességi cukorbetegség kialakulását. Jótékony hatással van mind a várandós anyára, mind a benne cseperedő gyermekre.

Ez a kismama diéta csökkenti a császármetszés vagy szülési komplikációk valószínűségét, a babánál pedig minimális az esélye annak, hogy szervi vagy gondolkodási zavarok lépjenek fel a későbbiekben. Ha többet szeretne a kismama diétával kapcsolatban olvasni vagy szívesen belevágna ebbe a programba, látogassa meg az alakorvoslas.hu oldalt. Kérdéseire is választ kap, ha felveszi a kapcsolatot az orvosnővel.

Print Friendly, PDF & Email